Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стойкова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Стойкова В. 
Проблеми підготовки менеджерів освіти до організації мережевого профільного навчання [Електронний ресурс] / В. Стойкова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_64
На основі результатів моніторингового дослідження ефективності організації профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області, проведеного Миколаївським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, виявлено існуючі проблеми у підготовці менеджерів освіти різних рівнів за моделями мережевої взаємодії. Згруповано виявлені проблеми у дві категорії: змістового та технологічного характеру. Проаналізовано рівні готовності менеджерів освіти до реалізації мережевих форм організації профільного навчання та рівні володіння необхідними практичними навичками за 12-бальною шкалою. Встановлено кореляційні зв’язки між рівнями сформованості практичних навичок проектування та реалізації мережевих моделей профільного навчання та стажем управлінської діяльності опитаних.На основании результатов мониторингового исследования эффективности организации профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области выявлены существующие проблемы в подготовке менеджеров образования различных уровней согласно моделей сетевого взаимодействия. Сгруппированны обнаруженные проблемы в две категории: содержательного и технологического характера. Проанализированы уровни готовности менеджеров образования к реализации сетевых форм организации профильного обучения и уровни владения необходимыми практическими навыками по 12-балльной шкале. Установлены корреляционные связи между уровнями сформированности практических навыков проектирования и реализации сетевых моделей профильного обучения со стажем управленческой деятельности опрошенных.This paper investigates the existing problems in training of education managers at various levels to the introduction of open learning profile, based on a network of cooperation and social partnership.
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.216 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Стойкова В. В. 
Проблеми підготовки менеджерів освіти до організації мережевого профільного навчання [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 6. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_6_2
На основі результатів моніторингового дослідження ефективності організації профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області, проведеного Миколаївським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, виявлено існуючі проблеми у підготовці менеджерів освіти різних рівнів за моделями мережевої взаємодії. Згруповано виявлені проблеми у дві категорії: змістового та технологічного характеру. Проаналізовано рівні готовності менеджерів освіти до реалізації мережевих форм організації профільного навчання та рівні володіння необхідними практичними навичками за 12-бальною шкалою. Встановлено кореляційні зв’язки між рівнями сформованості практичних навичок проектування та реалізації мережевих моделей профільного навчання та стажем управлінської діяльності опитаних.На основании результатов мониторингового исследования эффективности организации профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области выявлены существующие проблемы в подготовке менеджеров образования различных уровней согласно моделей сетевого взаимодействия. Сгруппированны обнаруженные проблемы в две категории: содержательного и технологического характера. Проанализированы уровни готовности менеджеров образования к реализации сетевых форм организации профильного обучения и уровни владения необходимыми практическими навыками по 12-балльной шкале. Установлены корреляционные связи между уровнями сформированности практических навыков проектирования и реализации сетевых моделей профильного обучения со стажем управленческой деятельности опрошенных.This paper investigates the existing problems in training of education managers at various levels to the introduction of open learning profile, based on a network of cooperation and social partnership.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.793 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Стойкова В. 
Освітні округи: типи, функції, структурні моделі [Електронний ресурс] / В. Стойкова // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 3. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 9.19 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стойкова В. В. 
Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 1-2. - С. 52-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_1-2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.161 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Стойкова В. В. 
Кластеризація та інформаційні технології у підвищенні кваліфікації керівників мережевих освітніх організацій [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_12
Поява в українській системі освіти мережевих освітніх організацій (опорних шкіл із мережею філій, освітніх округів, освітніх соціокультурних кластерів тощо) вимагає від керівних кадрів володіння основами мережевого менеджменту. Розглянуто питання процесу формування фахових компетентностей керівників таких організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розкрито особливості моделі навчання, що побудована за принципом кластерного обієднання учасників та активного використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій; їх вплив на процес підготовки керівних кадрів; складові відкритого освітнього середовища (когнітивна, соціальна та навчальна); переваги використання Інтернет-технологій у навчальних цілях. Описано досвід організації неперервного освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій: сайти, дистанційні курси, соціальні спільноти, інші Інтернет-сервіси. При цьому керівники навчальних закладів об'єднуються у кластерні об'єднання за типом навчальних закладів, ступенем надання освітніх послуг, напрямом фахових інтересів, уподобань тощо, а також для спільного напрацювання алгоритмів управлінської діяльності в певних типових ситуаціях та для вирішення характерних професійних проблем. У такій моделі навчання знання продукуються учасниками самостійно під час активної діяльності шляхом спільного пошуку, опрацювання та аналізу інформації, вирішення проблемних ситуацій, обговорень, дискусій тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.216 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Стойкова В. В. 
Організаційна модель неперервного навчання керівників мережевих освітніх організацій в освітньому середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 4. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стойкова В. В. 
Тенденції розвитку освітніх потреб педагогів в умовах глобальних суспільних викликів та загроз [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова, О. А. Кулешова // Вересень. - 2023. - № 1. - С. 14-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2023_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського